Tema: Re: Ar gali tranzistorinis stiprintuvas atkurti muzika geriau uz lempini
Autorius: TOMas
Data: 2015-11-08 23:10:16
As cia neakcentuoju butent lempos skambeso, siuo atveju ko gero cia labiau
placiajuoscio garsiakalbio nuopelnas, bet aisku ir lemos kazkiek
prisideda... Esme, ka noriu pasakyti - pigi sistema  (ir netgi ypac pigi)
gali kartasi dziuginti ir suteikti zymiai daugiau emociju uz daug kartu
brangesne technika... Ir beja, cia ne mano vieno nuomone, kam teko
paklausyt, vsi sako kad tikrai, toje radijoje gyvena muzika :) Aisku, tai
netaikytina siuolaikiniams pigiems kinietiskiems zaislams...

"Signalizacija"  parašė naujienų news:n1ocfo$fr0$1@trimpas.omnitel.net...

Siaip grazus ir smagus iskraipymai kurie tau labai patinka. Gali vaza
nuoseklai jungt paprasto stipriaus išėjime ir turesi ta lempini skambesi