Tema: Re: Ar gali tranzistorinis stiprintuvas atkurti muzika geriau uz lempini
Autorius: Shadowed
Data: 2015-11-06 15:09:15
Jus abu nikuja nesuprantat aliektornikoj !!! Lempinis yra gausiai geriau,
bet turi buti specialus kryptiniai bedegiuonio vario laidai iki koloneliu ir
stiprintuvo PCB takeliai is zvaigzdziu metalo, kurio daznis singchronizuotas
su Zemes magnetosferiniu lauku, kad neindukuotu trugdziu !

"Gediminas"  parašė naujienų news:n1i6qt$nk5$1@trimpas.omnitel.net...

Black magic. ne kitaip.

O su mano aparatu kazkas ne taip. Pasakau "abra kadabra" tris kartus,
bet laikas nesustoja. Gal galit patart nuo kurio galo bedu ieskot? Arba
koki meistreli rekomenduot galit?