Tema: Re: Ar gali tranzistorinis stiprintuvas atkurti muzika geriau uz lempini
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-11-08 13:25:47
>    -Vidas,aisku,didis meistras uzdavineti aaammm...(kaip cia korektiskiau
> issireiskus)... sypsena keliancius provokacinius klausimus. Kurie
> dazniausiai sukelia demagogines diskusijas.

Turiu tokia teise. Vien jau del to, kad suplojau 2,000 euru uz resyveri su
kolonelemis, kuris groja, salyginai, taip pat, bet kitaip, negu mano turimas
VIDO uz 200 euru. Esu lengvatikis, nes patikejau, kurie su rimto asilo
israiska aiskino... neturedami apie tai supratimo. Tikrai neturiu nei vieno
asmeniskai omenyje.
shadow, man patiko pacio atsakymas. Bet tai nesprendzia mano problemos
isigyti muzikalia aparatura. As savo gyvenime girdejau vieninteli muzikaliai
skambanti irengini. Beroda Melodija-106 patefona, kuris suskambo kai jo
KT805 galinius tranzistorius pakeiciai i KT808A. Nereikejo net dumo
patraukti, kad lietusi muzika is dar pigesniu nykstukiniu koloneliu be jokiu
sub'u ir filtru. Kainavo jis anuomet berods 200 rubliu, kas siandien butu
2,000 euru pinigine reiksme ir tik 20 euru siandieniniu irenginiu segmente,
vertinant kiek siandien centrai kainuoja.
Siandien man arteja pensijinis amzius ir ta muzika, kuria klausydavau be
dumo jau nebekelia jokiu emociju. Bet ka gali zinoti koks atsitiktinis
forumietis turi sprendima be dumo, bet bijo buti sumurdytas i fekalijas.

Beje, man patinka uzdavineti klausimus tokius ir taip, kad su tevu samdytais
repetitoriais istoje i aukstasias zmones, kyla panika, nes nera mintinai
ismokto atsakymo.