Tema: Re: Ar gali tranzistorinis stiprintuvas atkurti muzika geriau uz lempini
Autorius: TOMas
Data: 2015-11-09 12:41:44
Na labai nesidomejau, bet taip, garsiakalbis melsvos-zalsvos spalvos
elipsinis placiajuostis, o ar ten alnico magnetas, tai nzn. Radija Saba
Königsfeld 14, pati paprasciausia su negalinga EL95 lempa.

"Kesha"  parašė naujienų news:n1pqjt$v76$1@trimpas.omnitel.net...

Greičiausiai viduje ten SABA alnico greenconai - popieriniai gan
jautrūs plačiajuosčiai dinamikai, va jie ir yra kalčiausi...
ble už 6 eurus tokias radijas paimčiau kelias :) atskirai tik dinamikus
ebajui stumdo min 100eur už porą.