Tema: Re: Ar gali tranzistorinis stiprintuvas atkurti muzika geriau uz lempini
Autorius: Sail
Data: 2015-11-06 13:40:20
Ir as isivaizduoju. Cia be prikolo, realiai sakau.

Patraukus kelis dumus nepatikesi kaip skamba muzika. Isgirsti tai, ko
niekada negirdejai, nors aparatura juokinga.

Ir maistas ofigennai skanus. Saldainiai nomeda pzdc kokie saldus. Zodziu ir
skoniuose pajunti ko iki tol nejutes. Ragauji maista vien tam, kad pajusti
naujus skonius.

Ir nu irgi be prikolo sakau laika sustabdo totaliai. Atrodo praejo pora
valandu, paziuri i laikrodi - realiai prabego 15 minuciu.

Nu ir nereikia isleisti daug tukstanciu...