Tema: Re: Ar gali tranzistorinis stiprintuvas atkurti muzika geriau uz lempini
Autorius: Velnias
Data: 2015-11-08 19:39:30
Placebo.

"TOMas"  wrote in message news:n1nn3n$8ea$1@trimpas.omnitel.net...

Norit pasakysiu bajeri - teko visiskai netycia isigyti lempine 1963 metu
radija SABA uz 6 Eur :) Galvojau OK, bus kaip antikvarinis papuosalas namie.
Mano nustebimui - viskas veikia puikiai, o skambesys uzbure negriztamai...
Va butent, ten nera nei ciksinciu aukstu, nei bumsinciu zemu, o tik
vienintelis placiajuostis garsiakalbelis... bet kaip is to garsiakalbio
lenda lauk muzika - sunku patiketi, nepaisant to, kad muzikos saltinis - FM
radijo stotis... Nerealus vokalai, instrumentu greitis, pilna emociju -
miela ir malonu ir nesinori nieko kito... Simtus kartu girdeti kuriniai
skamba kaip visai kiti, net puolu tikrinti ar cia tikrai ta pati kurinio
versija, kuria pazinojau daugybe metu :)  Klausau ir negaliu atsiklausyt jau
pora menesiu, o stereo sistema jau nepamenu kada buvau ijunges... rimtai :)
Kaip paaiskintumet sitoki fenomena?

"Vidas Makauskas"  parašė naujienų news:n1ndgp$591$1@trimpas.omnitel.net...

Beje, paskaiciau tena apie stirus tai noreciau patikslinti. Viska kaqs
parasiau turejau omenyje rock'a. Visokiu ten bobu verkslenimu neklausau.
Joms klausyti tinka ir mano Yamaha