Tema: Re: Audio komplektas namams
Autorius: Icetom
Data: 2014-09-01 23:19:08
> visai pasimeciau, bet pasidare idomu kokias realias audio sistemas turi
> cia besilankantys ,

Susilaikysiu nuo tikslaus vardijimo, bet kaip ir pakankamą, kad išgirsti,
pvz. pasikeitimą tarp šaltinių ar pvz. HDMI vs SPDIF.

>  butu labai idomu suzinoti modeli ar bent kokios sistemos(2.0 , 5.1)  ir
> kiek apytikriai  galetu kainuoti.

Turėjau neblogą stereo, bet nepatiko kaip garsas buvo žiūrint filmus - trūko
centrinės. Tada nusipirkau dar AV resiverį Denon AVR-1909+Tannoy Mercury
Custom priekis ir centrinė. Pradėjo trūkti detalumo po stereo sistemos :).
Tannoy pardaviau ir nusipirkau Monitor Audio RX1 ir RXC+naudotą MA
RSW-12+naudotas MA R90. Bet vėliau pagalvojau, na nesėdžiu aš pastoviai per
vidurį klausant stereo (muziką), o daugiau fone. Be to nervavo, kad 2/3
įrašų prastai įrašyti. Tad pardaviau stereo, pardaviau biudžetinį resiverį
ir nusipirkau rimtas priekines kolonėles, topinį Denon AV resiverį. Tad
dabar kaip ir turiu du viename - ir muzikai pakanka (nors turimos kolonėlės
dar galėtų gal net žymiai geriau su kokiu Ayre AX-7 :) ir filmus žiūrint
labai džiugina. Liko dar tik centrinę pakeisti, bet nepigi žaltys, nes MA
RXC liūdesiukas šalia priekinių :). Tiesa, vis tiek ant to pačio grėblio
užlipau, dabar žiūrint filmus labai gerai girdisi prastai suvesti garso
takeliai :D.

> Tai kiek siulote taupyti link normalumo link - cia jau daugiau teorinis
> paklausimas, nes nesinori tiketi, kad cia visi sedi su sistemomis nuo
> 10-15-20 tukst. Lt.,

Na pvz,
1) Denon AVR-4520 + MA RX8+ MA RXC (nors greičiausiai kiek mažoka jūsų
plotui)+ MA RX2 (kaip apsupties)
2) Denon AVR-4520 + Focal Aria 936+ Focal Aria CC900+ Focal Aria 906
Focal centrinė atrodo labiau pritaikyta jūsų plotui. Su Focal kas gerai, kad
jie nurodo -/+ kokiam plotui apskaičiuotas kolonėlių modelis. Atkreiptina
pastaba - klausymo atstumas apie 3 m metrai:
http://www.focal.com/en/207-aria-900

Tikėtina, kad su tokiomis priekinėmis kolonėlėmis gali prireikti ir
papildomo galios stiprintuvo bent dviejų ar trijų kanalų.

Pakeitus AVR-4520 į naudotą AVR-4311 galima sutaupyti nemažai pinigų.
Nusipirkus naudotas MA RX ar vietoj Aria radus naudotas Chorus 816V ar
826V+Chorus CC800+Chorus 807V serijos kolonėles, vėl gi galima sutaupyti
pusę naujų kolonėlių kainos. Beliko pasiskaičiuoti kiek visą tai atsieitų
norint universalumo tiek muzikai, tiek filmams.