Tema: Re: Audio komplektas namams
Autorius: Bronco
Data: 2014-08-26 06:01:55
On 2014-08-25 19:16, shimtas kinieciu wrote:
> o nafiga 5.1? stereo bus normaleu ir universaleu. tas zaistlinis
> suraundas nusibos po dvieju fylmu.

Problema tame, jog, norint šitos išvados prieit, kiekvienam tenka pačiam
užlipt ant savo "grėblio" :) Deja, bet svetima patirtis šioje vietoje
"negroja". Esu pats įsitikinęs tuo N kartų. Nebent, būtum kažkoks
nerealus autoritetas tam, kam patari pirkt stereo, o ne tuos pačius
pinigus išsklaidyti į 5.1 sistemą, tada gal ir suveiktų. O tai retai
pasitaiko.

O, šiaip, tai nuomonei dėl stereo aš pritariu 100%, ypač, jog
interesantas tik 4000ltl šiam reikalui turi. Čia reikia nemažai
fantazijos turėti, norint su tiek pinigų normaliai stereo sistemą
susikomplektuoti, o apie gerą 5.1 kalba net neeina.