Tema: Re: Audio komplektas namams
Autorius: news
Data: 2014-09-01 17:19:58
On 2014-09-01 16:50, Zydrunas wrote:
> Ne apie tai kalba èia. Kiekvienas atsirenkam, kas svarbu, o kas ne, dël
> skonio nereikia ginèytis.
> Ðios diskusijos ir patarimø esmë, kaip sudëlioti prioritetus, kai visai
> sistemai turi 4000-6000Lt.
> Kà pats pasirinktum - dvi pagrindines uþ 3000Lt (èia tik kaip pavyzdys,
> tikslià sumà tik autorius þino) ar visas penkias su subu uþ tà paèià kainà?

Bandome paziureti keleta ejimu i prieki. Mano prioritetai butu tokie,
kas liecia namu kina:
1. Frontai
2. Surroundai
3. Centras (optional)
4. Subas (optional)

Resyveris yra privalomas. Cia jokiu budu negalima perdaug taupyti, kad
nepamazinti galios frontams.

Patarciau ziureti ka galima siai dienai ipirkti uz turimus pinigus
(iskaitant ir naudotus variantus). Jeigu nieko nesigauna, vadinasi
reikia dar pataupyti arba palaukti, gal islys koks geras variantas.