Tema: Re: Audio komplektas namams
Autorius: eMJei
Data: 2014-08-25 22:30:30
na pvz jei stereo stiprintuve uztenka dvieju poru gnybtu kolonelems, tai
resyveriui ju reikia 5. jei stereo sitprekui reikia dvieju tranzistoriu,
tai resyveriui 5 ir t.t. zodziu arba resyveris turi buti 2.5 karto
brangesnis, arba bus su 2.5 karto prastesniais komponentais :) o siaip
kaip ten galu gale - reikia paklausyti. mano nuomone a taip a taip
shudas . geras stiprekas stereo - nepigus malonumas. o geras resyveris
atitinkamai pora kartu brangiau :)