Tema: Re: Audio komplektas namams
Autorius: Signalizacija
Data: 2014-08-26 12:46:43
jei pvz gamykla gamina 99% 5.1ir 1% stero tai kaima paprastai to stereo
buna didesne. Nesvarbu, kad viduj tie patys stiprintuvai stovi. Mitus
audiodebilu tai palaikyt gi reikia
Lygiai kaip ir su subo skersmeniu. Kuo didesnis tuo blogiau. Bet
eGzpertai zino geriau, nes mazas yra pigus ir uztai grot negali :D