Tema: Re: Audio komplektas namams
Autorius: Icetom
Data: 2014-08-27 19:49:06
> 2. Išsirenki priekines kolonėles už ???Lt Aš žiūrėčiau 2000-5000Lt ribose
> pradžiai.

Nežinau, gal mane kas pataisys ar užmėtys akmenimis, bet man rinkoje toks
įspūdis buvo susidaręs, renkantis tarp 1000 ir 2500 Lt kolonėlių realiai
nėra tokio didelio skirtumo. Va tarp apie 2500 ir 3,5-4,5 tūkst. Lt jau yra
aiškiai girdimas kokybinis šuolis. Kitame rėžyje 4,5-8 tūkst. jau vėl gi
nėra tokio didelio wow. Kitas realus didelis wow būna įžengus į 10-25 tūkst.
Lt kategoriją (kur kaina taip auga priklausomai ar lentyninės, ar jau
grindinės). Čia aišku kalbu apie rimtus, ilgametes tradicijas ir pan.
turinčius gamintojus.  Va, pvz. šitas pasiimi ir nebereikia užsiimti
kolonėlių paieškomis, nebent pradėtum galvoti apie dedikuotą perklausų
kambarį su akustiniu paruošimu ir kokiomis Focal Utopia kolonėlėmis :) :
http://www.skelbiu.lt/skelbimai/hi-end-koloneles-focal-1038be-ii-14708451.html

> 3. Jei smalsumas nugalės ir jausiesi ne viską patyręs, pasiskolini draugo,
> parsineši iš salono ar pan. subą, centrinę, galines kolonėles ir
> išsibandai savo kambaryje.

Viena pastaba. Renkantis gamintoją ir seriją, reikia pasižiūrėti ar galėsite
paskui nusipirkti tos serijos centrinę ir apsupties (jei būtų poreikis).
Pvz., nerekomenduoju, Audio Note namų kinui :). Kito gamintojo ar jei labai
skiriasi serijos (pvz. naudojami per daug skirtingų techninių
charakteristikų aukštadažniai) labai negerai "poruoti" - išsiderins garso
"balansas". Pats savo kailiu tai patikrinau, kai dabar priekinės vieno
gamintojo ir centrinė kito ir to braižo skirtumo, net ir Audyssey
nepanaikina ...

> Manau, kad subas už 1000-1500Lt sunkiai suteiks daug daugiau džiaugsmo
> lyginant su geresnėmis priekinėmis kolonėlėmis,

Taip, mano nuomone, taip protingiau. Pradžioje geriau šią sumą skirti
priekinėms ir centrinei aukštesnės kokybės, o subą pasitaupius kažkada
vėliau nusipirkti.

> II variantas gali būti pigesnis, jei rinktumeisi naudotus daiktus, kurių
> tikrai pasitaiko labai neblogų. Bet čia jau kita istorija.

Kolonėles aš tai nebijočiau taip pirkti...