Tema: Re: Audio komplektas namams
Autorius: Bronco
Data: 2014-08-30 18:48:22
On 2014-08-30 17:33, shimtas kinieciu wrote:
> matei kur hifipasaulis ysikures? paprastas zirmunu daugebutis. tik tam
> kanbary uzolaida stora ir kilimas patiestas. nu ir kalnas aparato ir
> kolonkiu ;)

Ne, nemačiau. Bet jų visų verslas toks, kad pas juos akustika būtų gera
ir kad viskas skambėtų, net ir patys pigiausi gaminiai.

Esu kažkada pats tokį efektą gyvai pajutęs, kai atsivežtos į namus
būtent linksniuojamos Jamo (~2000-2500ltl), vietoj puikaus garso, kurį,
kaip atrodė, jos sugebėjo atkurti parduotuvėje, namie per dinamikus
pasakė - pirst pirst :) T.y. ne tai kad neskambėjo, bet tokio pravalo
net tikėtis nebuvo galima. Praktiškai - rekordinis pravalas :) Mes tik
su draugu susižvalgėm ir ėmėm juoktis. Jų praklausa truko lygiai 5 min..
O toje patalpoje jau buvom kitų kolonėlių paklausę bent kelis komplektus...