Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: Icetom
Data: 2009-02-05 13:36:21
Nezinau kaip ten su ausu dazniais ir pan, bet Cyrus mano ausiai kokybiskai
atkuria garsa tiek prie mazo garso, tiek prie vidutinio. Ir nieko man ten
nesinorejo kazka dadeti ar nuimti.

Gal tai ir skiria Denon, Marantz ir kitus pan. nuo Cyrus, Naim, Myryad, l
Linn, Exposure ir pan. .t.y. sugebejime suteikti kokybiska garsa tiek
tyliai, tiek garsiau klausant ;)