Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: offline
Data: 2009-02-04 14:57:38
"Icetom" <buba@buba.lt> wrote in message
news:gmc187$1r6$1@trimpas.omnitel.net...
> Bet 700 ir 1500 visiskai skirtingi gaminiai. Pridedu viduriu nuotraukas.
> Manau, kad kokybinis suolis garso atzvilgiu turi buti zymus.

galbut, as tokio gausaus kokybinio suolio neisgirdau. be to gi uz denon 1500
kaina jau glaima ieskoti ir kitu alternatyvu, kurios dar geriau skamba :)

> Skambinausi i Hifi pasaulis. Denon 1500 neturi :( Turi tik Denon 700.
> Rotel
> Rb1062 irgi neturi :( Pasake, kaip ir tu, kad Rotel yra astresnis Lieka
> tik
> Cyrus 6 pasiklausyti. Siaip nemegstu, kai salonai-parduotuves
> rodo-reklamuoja tokius ir tokius gamintojus, o atejus neturi pagrindiniu
> modeliu perklausai. Nusipirkti koloneles ir po to maldauti-prasyti
> stiprintuvo perklausoms namie. Cia ne man.

na hifi pasaulis turi tik tai, kas JIEMS groja, visa kita tik atsotvauja :)
ir modleiai tik tie kurie jiems groja (galioja ir ausinems). rotelio ten
niekada nesu mates (metu laikotarpyje) :) ir manau, kad niekada nebebus :)

> Dekui, kad priminei Focal :) Chorus 706 man ir nepadare ispudzio. Bet
> tipinis AVD komplektukas Rotel Ra-06+Focal 806 V visai nieko man buvo.
> Reiks
> gal dar karta pasiklausyti, tik si karta su rotel rb 1062+ focal chorus
> 806/807. Gal ir lentyniniu uzteks. Kambarys tai tik 18m2

Na as klausiau kazka tais 714 ar 716 nebeatsimenu.

> Muzika klausau ivairia. Labai patinka Enigma, Jare (jiems klausant
> nereikia
> ypatingos sistemos), Pink floyd'us, Cranberies. Bendrai - elektronine ir
> rokas + kazkiek kiti stiliai.

na sutarkim, kas yra "ypatinga sistema". tokiai muzikai sakyciau gal ir
denonas visai turetu groti.

> Taciau visa laika laikausi nuomones, jei
> sistema gerai atkurs klasika. Susitvarkys ir su kitais stiliais.

as tai laikaiusi tos nuosatos, kad ssitema turi jau groti tyliai, nes
garsiai klausausi (bent as) ne daugiau triju procentu laiko...

> Na gal
> isimtis metalas butu, kur jau greiciausiai reiktu statyti didelio
> galingumo
> stiprintuva, tiklsiau integruotas+ galios stiprintuvas. Geresniam
> "vezimui"
> :)

metalas metalui nelygu. gal trash metalui uzteks ir tik galios, bet speed
power metalui reiks ir detalumo, greicio.. jeiug to nebus, tai neimanoma
klausyt bus. va pas mane pakankamai detaliai goroja, bet jau vien del
raumenu trukumo ir kad negaliu klausyt garsiai retai klausau..(nera
galimybes garsiai klausyti.. labai retai tik vienas lieku namuose ), o jeigu
veltu garsa, tai neikada nedeciau komapkto.

siaip paklausyk B&W koloneliu, sako tos labai grazai groja (keik nuveinu i
salona tiek nebuna), gal tik galia megsta, tai itariu kad tyliai gal ibut
nelabai kas,bet paklausyt verta.kaina labai panasi kaip MA.