Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: Rimas
Data: 2009-02-04 08:59:55
Na man diletantui atsakykit (kreipimasis bendras): ar jus esant zinovai, kad kalbat apie akustines gitaros skambejima?
Ta prasme tikrai zinot kaip sakykim ji turi skambet? Metalinis priekambis??

As suprantu, jei zmogus gyvena, dirba su muzika ir pan tai gal ir gali sakykim taip kalbet, na bent jau as isivaizduoju, kad zino kaip turi skambet
akustine gitara.

Nu bet dauguma forumieciu sviesuliu, yra ir kitose grupese, kuriu atsakymia atrodo ganetinai rimti, pasirodo, kad apie tai, ka jie sneka patys yra skaite tik review ir pan.
Net akyse nera regeje apie tai, apie ka uztikrintai kalba. Teoretikai ta prasme.

Velgi as sutinku, kad prisiskaicius ivairiu straipsniu ir nuomoniu, galima susidaryt kazkokia daugmaz teisinga nuomone apie produkta.

Nu bet jau atleiskit, jei sakykim as, muzikos visiskas diletantas, prisikaitai komentaru, nusiperku koloneles ir paskui visiems aiskinu kad akustine gitara skamba
labai gerai, o vokalas su metaliniu priekambiu, nu tai jau atsiprasau.

P.S. sitos rasliavos tikrai netaikiau vienam ar kitam diskusijos dalyviui, nes tikrai ju nepazystu ir nezinau koks ju muzikinis isprusimas, taip sakant.