Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: Icetom
Data: 2009-02-04 11:52:34
Ziuriu del laidu irgi panasia nuomone turim :) As susiplanavau laidams
kazkur iki 150 Lt uz komplekta. Patiko rekomenduoti Chord 0,5 m ilgio RCA,
kad trumpi, kaip ir kokybiski. Daznai gamintojai siulo min. 1 m ilgio RCA
laidus :(
> Kolonø kabeliø nepamenu firmos. tarpblokinius turiu du: cyrus ir
> audioquest. normalûs kokybiðki kabeliai. bandþiau abu, bet taip audiofilø
> giriamo (peikiamo) skirtumo tarp kabeliø neiðgirdau :)
> KAbeliai kaip suprnatu 2 RCA á 2 RCA. Jeigu kils klausimas kodël du
> kabeliai, tai ið kart atsakysiu, nes turiu ir CD ir Tunerá. vienu kabelkiu
> gi nepajungsi :)
> Manau, kad svarbu, kad kabeliai bûtø kokybiðki (kokybiðkai padaryti) visa
> kita jau kainos, skonio, noro, poþiûrio reikalas, kuris nebûtinai siejasi
> su objektyvia realybe :)

Del komplektuku skambesio, tai aisku, kad kievienas kitaip girdi ir supranta
kaip muzika jam turi skambeti. Bendrai klausinejau del sistemos, nes norisi
kuo daugiau pasiklausyti komplektuku su RS6, kad galutinai apsispresti.
Susideti tokias alia kaip gaires - atmetant tikrai netinkamus
stiprintuvo+koloneles derinius (sutaupyti laiko). Tik ar nereikejo tau
geriau RS6 bandyti klausytis su Denon 1500? As tai noreciau RS6 dar
paklausyti su Denon 1500, Rotel RB-1062, Cyrus 6 :)