Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: Icetom
Data: 2009-02-03 23:24:13
Dekui uz info.

Dar keli klausimai jei nieko pries :) Kokius kabelius pasirinkai
komponentams ir kolonelems? Koks geriau variantas 2 RCA i 2 RCA:  kai jie
sujungti ar atskirai kairiam ir desiniam kanalui? Ar nera skirtumo, svarbu,
kad ekranavimas geras butu?

Nelabai noriu sutikti, nes MA koloneles kazkodel parduoda rinkos kainomis.
Pvz. Lenkijoje RS6  kainuoja tiek pat kaip ir Lietuvoje, tik zlotais, t.y.
~3600 PLN. NAIM produkcijai kainos uzkeltos mano nuomone :( Papildomos
vertės kaina juk irgi turi ribas :)