Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: offline
Data: 2009-02-04 12:11:52
"Icetom" <buba@buba.lt> wrote in message
news:gmboh2$inm$1@trimpas.omnitel.net...
> Ziuriu del laidu irgi panasia nuomone turim :) As susiplanavau laidams
> kazkur iki 150 Lt uz komplekta. Patiko rekomenduoti Chord 0,5 m ilgio RCA,
> kad trumpi, kaip ir kokybiski. Daznai gamintojai siulo min. 1 m ilgio RCA
> laidus :(

na cyrus siulo nuo 25 cm. kabelius :)jeigu statai viena virs kito aparata,
tai pats tas, kadangi pas mane stovi slaimais, tai jamaiu puses metro ir
metro :)
patiko cirus'o kabeliu marketingas :)"Cyrus Interconnect is designed to
bring out the best in your choice of high-end Cyrus audio components - by
adding nothing. Unlike most other interconnects that will change the sound
of your system to the sound of the interconnects, the Cyrus Interconnect
will bring to your listening room the true sound of your Cyrus components."
taip sakant sako, kad musu kabelia negerina garso, jie tik jo negadina :)
As uz aidus palikau cioto stuka litu (uz visus), nors tiesa sakant nemanau,
kad pigesni skambetu blogiau :) tiesiog tada buvo tam reikalui pinigu ir
tiek :) Audioqest'as biski nepraktiskas, pirkciau dabar pirkciau cyrus arba
kazka panasiai pagaminto. be ttia neturi itakos skambesiui, o tik uzimamai
vietai :)

> Del komplektuku skambesio, tai aisku, kad kievienas kitaip girdi ir
> supranta kaip muzika jam turi skambeti. Bendrai klausinejau del sistemos,
> nes norisi kuo daugiau pasiklausyti komplektuku su RS6, kad galutinai
> apsispresti. Susideti tokias alia kaip gaires - atmetant tikrai netinkamus
> stiprintuvo+koloneles derinius (sutaupyti laiko). Tik ar nereikejo tau
> geriau RS6 bandyti klausytis su Denon 1500?

nu klausiau. pirma karta klausiau su 700, paskui klausiau su daugiau kuom.
nzn per letas man tas denonas. neturi jis detalumo pakankamo, kaip kad pvz
cyrus'as. nors ramius gabalus groja tikrai graziai. bet mano supratimu denon
iki cyrus reiktu biski kilstelet. na nedatraukia nei per kur. cyrus'as kur
kas universalesnis, o kadangi klausau labai ivairias muzikas, tai buvo
vienas is pagrindiniu kriteriju. denonas mano supratimu labai velia greita
instrumentala...

> As tai noreciau RS6 dar paklausyti su Denon 1500, Rotel RB-1062, Cyrus 6
> :)

paklausyk visus siuos turetu turet hi fi pasaulis, na bent cyrusa ir denona
tai tikrai, del rotelio nesu garantuotas. as rotel RA-06 (atrodo klausiau,
nes sitojo negavau paklausyt) AVD su focal chorus 7xx kazkiek tais nepamenu.
tai detalumas, aiskumas, greitis pasirode ispudingi.. bet jeigu jau RS6
galima prikisti metlaini prieskambi, tai fokalai is viso metaliniai, o jeigu
tiketi atsiliepimais (neklausiau rotelio atskirai) tai rotelis tik dar
sumetalina visa skambesi... tai kam RS6 dar metalint su roteliu? tada geriua
denonas, kuris pats yra toks svelnesnis ir , jeigu pats neklausai kokio
Yngwie Malmsteen'o tai gal ir nepastebesi veliamo itin greito instrumentalo
:) Man asmeniskai cyrus'as yra panasiai melodingas kaip denonas ir panasiai
greitas kaip Rotel'is. bet tai tik mano nuomone, nes visi giria savo
pasirinkima :)