Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: offline
Data: 2009-02-03 20:11:19
na mano subjektyvia nuomone tie "raumenys" arba "msa" pasireikia nuo
vidutinio garso. galbt tyliai irgi yra koks tais skirtumas bet mano nuomone
jis nykstamai maas.
kai prasideda pradiniai ir galiiai stiprintuvai prasideda jau biki kitos
materijos :) a kalbjau apie integruotus stiprintuvus ir tai k i j
galima ipeti, arba kas girdisi (man subjektyviai). Taigi pasikartosiu, kad
tyliai grojant tarp stiprintuv galios skirtumas yra nykstamai maas
(daugiau yra nuo kit dalyk. kaip kurie stiprituvai su tam tikrom kolonlm
i viso negroja tyliai.). Ir t "raumen" ar "msos" pasireikimas yra IMHO
per daug pervertinamas bent jau sistemose iki 10 klt. geriau geresnis
slabnesnis stiprintuvas, negu galia.
 a pasirinkau tokia logika vadovaudamasis... kol kas nesigailiu.
aikumo dlei turiu pasakyti, kad mano nuomone sistema iki 5 klt i viso
negroja.. :)