Tema: Re: Konsultuoju pašto klausimais
Autorius: Nerijus Kislauskas
Data: 2014-12-22 08:55:35
On 12/19/2014 07:13 PM, Nerijus wrote:
> Viskas veikia. Reikėjo ištrinti virtual_alias_maps = ... hash:$config_directory/virtual_alias_maps
> ir pridėti virtual_mailbox_maps = ... hash:/etc/postfix/virtual_mailbox_maps
> nes kitaip per aliasus iš karto persiųsdavo į kitą domeną.
> virtual_mailbox_maps įrašiau:
> @backup.domain.lt   OK
>
> Viskas, pradėjo siųsti per 'backup' transportą. Ačiū labai už pagalbą!

Tu buvai jį įrašęs prie $virtual_mailbox_domains, todėl tam domenui
laiškai buvo pristatinėjami pagal $virtual_transport, kas buvo
dovecot-lda. Kodėl jį įrašius prie $virtual_mailbox_maps pradeda veikti
$transport_maps kol kas man lieka neaišku. Matyt per mažai žinau. Bet
jeigu veikia - tebūnie.
--
Pagarbiai,