Tema: Re: Konsultuoju pašto klausimais
Autorius: Tomas V.
Data: 2014-09-14 17:03:24
"Nerijus Kislauskas"  parašė naujienų
news:luulel$2aa$1@trimpas.omnitel.net...

> 1) Your use of the Spamhaus DNSBLs is non-commercial*,
>     and
> 2) Your email traffic is less than 100,000 SMTP connections
>     per day, and
> 3) Your DNSBL query volume is less than 300,000 queries
>     per day.

Na, su savo 100 užklausų/dienai limitų neviršiju, o kadangi hostinu už
„gėles ir saldainius“, tai, labai tikėtina, kad patenku tarp non-commercial*
spamhaus userių :)

Beje, apie connection'us - praeitos savaitės logo skaičiukai:
# cat mail.log | grep ": connect from " | wc -l
1820
# cat mail.log | grep "SASL LOGIN authentication failed: UGFzc3dvcmQ6" |
wc -l
1120
Ką iš tikro reiškia "SASL LOGIN authentication failed: UGFzc3dvcmQ6",
googlėj yra visokių variantų, neišsirenku mane tenkinančio. Čia blogiečiai
bando kažkokį passwordą spėti? Neatspėja, ir postfix'as juos atjungia toliau
netikrindamas RBL'uose?

> Tam, kad sumažinti querių skaičių galima spamassassinui pasakyti
> "skip_rbl_checks 1". Default 0. Kažkaip nematau didelės prasmės
> patikrinti, priimti laišką ir po to vėl tikrinti. Spamassassinui

Gal netiksliai kur išsireiškiau — mano spamassassinas ne tik blacklistuose
tikrina, jis dar skaičiuoja taškus laiškams ir pažymi ligotus.
Pridėjau trečią listą patikrinti postfix'ui ir išvis nuėmiau spammassasinui.

> Pas kiekvieną listą vis kitas policy. Dėl kovos su kenkėjais pakankamai
> efektyvi priemonė yra Postfix'o postscreen:

Tokio nebuvau girdėjęs. Kadangi kitame laiške minėjote, kad dėl jo laiškai
kažkiek vėluoja, tai, mano atveju, hostinant už „picą ir alų“, galiu
įsivelti į bereikalingą supportinimą: „ė, aš laiško negavau, a, va, jau
atėjo“.

> Priklauso nuo poreikių. Šiaip neblogas korporatyvinis produktas -
> Zimbra. Jei reikia tik pašto, galbūt roundcube, gal horde, gal
> squirrelmail. Reiktų bandyti ir žiūrėti, kad tinka, o kas ne.

Matau, už roundcube daugiausiai pritarimo šūksnių, o ir štai hostingo
paslaugų lyderiu besiskelbianti įmonė paprastiems useriams siūlo „pa
defaultu“. Turi istoriją, pastoviai atnaujinama, ne abandonware, imsiu šitą.
Mačiau tutorial'ą rankiniam diegimui juo reiks ir pasinaudoti, nes debian
stable siūloma keliom versijom atsilieka.

Dėkingas visiems už konstruktyvią diskusiją.