Tema: Re: Konsultuoju pašto klausimais
Autorius: Nerijus Kislauskas
Data: 2014-12-19 09:42:36
On 12/19/2014 03:03 AM, Nerijus wrote:
> Noriu padaryti pašto backupą. Tam planuoju siųsti ateinančius laiškus papildomai
> į useris@backup.domain.lt. Domenas domain.lt yra virtualus (mysql).

Tai nesikerta su firmos/įmonės/organizacijos politika? Aš kaip
vartotojas nebūčiau labai patenkintas, kad mano laiškai papildomai
nukeliautų nežinia kur ir būtų panaudoti nežinia kokiais tikslais.

Tarkim aš susirašinėju su meiluže. Esu gėjų forumo aktyvus dalyvis.
Dalyvauju politinėje veikloje. Rengiu sąmokslą prieš darbdavį. Planuoju
nusikaltimą...

> [...]
>
> backup   unix  -       n       n       -       -       pipe
>   flags=DRhu user=vmail:vmail argv=/usr/libexec/dovecot/dovecot-lda -f ${sender} -d backup@domain.lt
>
> /etc/postfix/transport įrašiau:
> backup.domain.lt           backup:
>
> main.cf buvo:
> virtual_mailbox_domains = proxy:mysql:/etc/postfix/sql/mysql_virtual_domains_maps.cf
> prirašiau backup.domain.lt:
> virtual_mailbox_domains = proxy:mysql:/etc/postfix/sql/mysql_virtual_domains_maps.cf, backup.domain.lt
>
> bet laiškai nenueina - Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table

Pabandysiu atsakyti.

virtual_mailbox_maps (default: empty)
    Optional lookup tables with all valid addresses in the domains that
match $virtual_mailbox_domains.

Jei konfigūruoji $virtual_mailbox_domains, tai turi papildomai
konfigūruoti ir $virtual_mailbox_maps (mysql vidų, jei
$virtual_mailbox_maps imama iš mysql). Todėl tau rašo kad "User unknown
in virtual mailbox table". Panašu šis metodas tau netinka.

Kiti metodai:
1) .{forward|procmailrc} vartotojo home kataloge. Greičiausiai neveiks,
jei naudoji dovecot-lda.
2) always_bcc, sender_bcc_maps, recipient_bcc_maps

Pamąstysiu ir parašysiu vėliau.
--
Pagarbiai,