Tema: Re: Konsultuoju pašto klausimais
Autorius: Nerijus Kislauskas
Data: 2014-09-12 14:29:25
On 09/12/2014 10:18 AM, Tomas V. wrote:
> 1. Kova su spameriais. Šiuo metu yra taip - siuntėjo IP adreso
> patikrinimas blacklistuose, jeigu šitas praeina, tada dar ir
> spamassassinas patikrina. Įtariu bendraujant su didesne krūva privačių
> siuntėjų baninimas pagal blacklistą galėtų būti problema, bet kažkaip
> toks klausimas nekilo. Gal yra (ir buvo) kažkas geriau tuo klausimu?

Žiūrint kokie blacklistai. Pvz. Spamhaus prideda prierašą:
http://www.spamhaus.org/organization/dnsblusage/

Jei free naudojimui, turi tenkinti 3 sąlygas:

1) Your use of the Spamhaus DNSBLs is non-commercial*,
    and
2) Your email traffic is less than 100,000 SMTP connections
    per day, and
3) Your DNSBL query volume is less than 300,000 queries
    per day.

Tam, kad sumažinti querių skaičių galima spamassassinui pasakyti
"skip_rbl_checks 1". Default 0. Kažkaip nematau didelės prasmės
patikrinti, priimti laišką ir po to vėl tikrinti. Spamassassinui
išjungus RBL tikrinimą greičiau laiško chekai praeina, nes dalis chekų
tiesiog nedaromi.

Pas kiekvieną listą vis kitas policy. Dėl kovos su kenkėjais pakankamai
efektyvi priemonė yra Postfix'o postscreen:
http://www.postfix.org/POSTSCREEN_README.html. Turi kešavimą, padeda
sumažinti užklausų kiekį. Aktualu didesniems provaideriams.

> [...]
> pluginų, net out of office nėra ir jo tokio užtenka. Bet po eilinio
> debian stable atnaujinimo (į 7) susidėjo php 5.4 ir su juo
> squirrelmailas nelabai draugauja - vis visokie warningai lenda (net
> įskaitant tai, kad į stable debian versiją squirrelmailas paimtas iš SVN
> - SquirrelMail version 1.4.23 [SVN]). Nu ir va pasitikrinau,
> squirremailo naujienos jau net nelabai naujos..., nors va downloaduose
> snapšotai švieži, bet aš naudoju ne iš paties squirrelmailo, o debiano
> pateikiamus.
> Kas šiuo atveju būtų geriau - patchinti squirrelmailą, ar jau tokį iš

Priklauso nuo poreikių. Šiaip neblogas korporatyvinis produktas -
Zimbra. Jei reikia tik pašto, galbūt roundcube, gal horde, gal
squirrelmail. Reiktų bandyti ir žiūrėti, kad tinka, o kas ne.

--
Pagarbiai,