Tema: Re: Konsultuoju pašto klausimais
Autorius: Nerijus Kislauskas
Data: 2014-12-19 12:42:51
On 12/19/2014 12:12 PM, Nerijus wrote:
> O tam man ir reikia, kad backup.domain.lt priiminėtų laiškus, skirtus bet kuriam useriui, bet tų
> dėžučių nenoriu kurti.

O kur tie laiškai turi fiziškai nugulti? Į lokalų ar virtualų vartotoją?
Laiškas negali kabėti ore. Kažkur jį turi padėti.

Į lokalų sumapinti nesunku. Virtual(5) transportas rašo:

@domain address, address, ...
              Redirect  mail  for other users in domain to address. This
form has the lowest precedence.

http://www.postfix.org/virtual.5.html

Pvz.
virtual_alias_maps tau gali *@backup.domenas.lt suredirektinti į lokalų:
@backup.domain.lt	backup

arba į bet kokį kitą (virtualų ar išorinį):
@backup.domain.lt	backup@domain.lt

Kitų variantų neturi. Virtualus tau netinka, lieka lokalus. Tuomet
/etc/aliases faile gali backup pristatyti per paipą į komandą, bet
tuomet greičiausiai neturėsi postfix kintamųjų (-f $sender). Reikia
bandyti, i'm not sure.

http://www.postfix.org/aliases.5.html
--
Pagarbiai,