Tema: Re: Konsultuoju pašto klausimais
Autorius: aspats
Data: 2014-09-12 10:38:11
On 09/12/2014 10:18 AM, Tomas V. wrote:
> Sveiki
>
> Turiu porą klausimėlių diskusijai pašto tema. Prieš kurį laiką (debian 5
> laikais) užkūriau serveriuką keletui domenų su keliolika userių, jis
> sukasi ir niekas per daug nesiskundžia, bet norėtųsi atsinaujinti
> žinias, ir, galbūt, sistemėlę.
> 1. Kova su spameriais. Šiuo metu yra taip - siuntėjo IP adreso
> patikrinimas blacklistuose, jeigu šitas praeina, tada dar ir
> spamassassinas patikrina. Įtariu bendraujant su didesne krūva privačių
> siuntėjų baninimas pagal blacklistą galėtų būti problema, bet kažkaip
> [...]

mano smtp zinios irgi ganetinai senstelejusios, bet pries 4 metus buvo
greylistinimas visai neblogas vaistas nuo spameriu. Pasikeite kas nors?

ir tuo paciu laiku buvo roundcube daug grazesnis ir malonesnis web
interfeisas. O vakar kaip tik maciau how-to
http://www.howtoforge.com/installation-and-configuration-of-rainloop-in-debian-7-wheezy