Tema: Re: Konsultuoju pašto klausimais
Autorius: Nerijus Kislauskas
Data: 2014-09-12 14:36:42
On 09/12/2014 10:38 AM, aspats wrote:
> mano smtp zinios irgi ganetinai senstelejusios, bet pries 4 metus buvo
> greylistinimas visai neblogas vaistas nuo spameriu. Pasikeite kas nors?
>
> ir tuo paciu laiku buvo roundcube daug grazesnis ir malonesnis web
> interfeisas. O vakar kaip tik maciau how-to
> http://www.howtoforge.com/installation-and-configuration-of-rainloop-in-debian-7-wheezy

Spamas yra galvos skausmas visiems. Šiaip pirma reiktų galvoti apie tai,
kaip pačiam netapti spameriu, o jau po to, kaip jo nepriimti.

Pastebiu, kad Lietuvos verslininkai irgi prakuto toje srityje: atsirado
visokie @naujienlaiskis.lt, @pirk.lt, @akcijatau.lt, @skubek.lt,
@sender.lt ir t.t. ir pan.

Greylistai turi vieną didelį minusą - vėlina laiškus. Postscreen
after-greet testai irgi. Ką naudoti - kiekvienas sprendžia pats.
--
Pagarbiai,