Tema: Re: Q: gal kazkas pasidalintu ala planu ar siaip mintimis apie kokiuslaidusprisivestiprieTVnaujainupirktamekotedze?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-01-05 11:56:52
2016.12.29 19:45, Bronco rašė:

> Ir prie ko čia telekomo IPTV dėžutė? Rašiau apie veiksmą LAN'e: NAS >
> Media grotuvas per NFS UDP ar TCP. Grotuvas Mede8er, UDP NFS Server
> Threads 32, Max NFS tranfer size 32768 bytes.

> Nepasidalinsiu, nes veiksmas buvo prieš kokius metus. Be to, aš tada
> ieškojau ne visai to, ką buvau radęs, tai ir tikslių raktažodžių
> paieškai nepasufleruosiu.

nelabai suprantu: bitreitas filmo rasei kad _kartais_ virsija 100Mbit,
nu tai akivaizdu, kad jei virsija slangos ploti o buferis mazas -
problema. as spresciau playerio konfiguravimu arba pakeitimu i toki, kur
konfiguruojasi.
kaip pvz
https://www.groovypost.com/howto/change-vlc-streaming-buffer/
http://www.howtogeek.com/howto/windows/fix-for-vlc-skipping-and-lagging-playing-high-def-video-files/
http://superuser.com/questions/842203/how-to-make-mpc-hc-to-cache-more-aggressively

pavyzdys primityvus, bet esme manau aiski. problema matau, jeigu
ram/disko buferiui nera tam filmo epizodui, kur bitreitas gerokai
padideja arba bitreito vidurkis yra panasus arba didesnis uz 100Mbit