Tema: Re: Q: gal kazkas pasidalintu ala planu ar siaip mintimis apie kokius laidus prisivesti prie TV naujai nupirktame kotedze?
Autorius: Night
Data: 2016-12-28 09:38:37
Na nežinau nežinau ar tikrai ten bitrate gali būti daugiau nei 100. Nebent
3D smarkiai didesni, nei 2d, nežiūriu 3d. Aišku, 100 mbit yra neprotinga
šiai dienai, bet iš bėdos veikia be problemų - mano atveju, viena gysla iki
pagrindinio TV nutraukta, tai su 100 mbit tinklu dar niekas nebuvo užstrigę.