Tema: Re: gal kazkas pasidalintu ala planu ar siaip mintimis apie kokiuslaidusprisivestiprieTVnaujainupirktamekotedze?
Autorius: Bronco
Data: 2016-12-28 17:24:42
On 2016-12-28 08:39, Kesha wrote:
> Nekeisk, nes man telekomo technikai sakė, kad bridžinasi normaliai tik
> ADB maršrutizatoriai, o tie technicolor - ne :(

Tai man iš to bridge jokios naudos, nes tik telekomo technikai ir moka
jį bridžinti taip, jog po to veiktų ir IPTV ir telefonas. Porą valandų
eksperimentavau pats, tai taip ir nepavyko pačiam visko priverst veikti
kartu, teko bridžo atsisakyti. Aš net nežinau kaip tau savo laiku pavyko
tai išsireikalauti, nes jie neeina į jokias kalbas, mol "negalima ir
taškas" :(

Anyway, dzin tas bridžas, pilną greitį turiu ir be jo, o va gauti ir
internetą ir tv per vieną kabelį tikrai norėčiau.