Tema: Re: gal kazkas pasidalintu ala planu ar siaip mintimis apie kokiuslaidusprisivestiprieTVnaujainupirktamekotedze?
Autorius: Bronco
Data: 2016-12-28 17:31:01
On 2016-12-28 10:44, Fuga wrote:
> Jei naudosi Technicolor TG389ac maršrutizatorių, tai puikiai tave
> išgelbės switch-ai, nes tuo pačiu vienu LAN kabeliu eina ir internetas
> ir tv.
> Ar tu su šita problema susidūrei, kaip rašai, naudodamas Technicolor
> maršrutizatorių?

Tai jau rašiau, jog reikės pasikeisti, nes tik šio tread'o eigoje
išsiaiškinom, jog atsirado pas TEO technicolor su tokia galimybe. Pas
mane ADB, kaip ir pas daugumą kitų TEO klientų.

p.s. bet net turint perspektyvą iškart pasiimti technicolor iš TEO, aš
vis tiek vienu UTP kabeliu nesiūlyčiau apsiriboti.