Tema: Re: Q: gal kazkas pasidalintu ala planu ar siaip mintimis apie kokiuslaidusprisivestiprieTVnaujainupirktamekotedze?
Autorius: Bronco
Data: 2016-12-27 19:57:14
On 2016-12-27 19:08, fenix@w wrote:

> jei jau trukumas laidu instaliacijos - tai switchas ten, kur irenginiu
> daugiausia yra geras sprendimas

Tai, gi, ir kalbame apie tai, kaip išvengti tokių trūkumų. Standartiškai
name daroma taip, jog padaroma konkreti vieta įvadui, todėl jame turi
pundą UTP kabelių, kurie išvedžioti į kambarius ir interneto įvadą, pvz.
šviesolaidžio keitiklis. Jei į kiekvieną kambarį bus nuvesta tik po
vieną UTP kabelį, jokie switchai tavęs TEO IP televizijos atveju
neišgelbės. Puikiai žinau apie ką kalbu, nes pats su šita problema
susidūriau.

O kai turi tarkim 3 kabelius, tu esi pasiruošęs absoliučiai visiems
gyvenimo atvejams. Galėtum net tą patį TEO routerį kilnot į bet kurią
tau patinkančią patalpą.

> sito nezinau. ten butinai reikia Gbit Ethernet ar uztenka 100? mano
> kukliomis ziniomis 4 poros = 2 x 100 Mbit, ne?

Taip, teoriškai skeli į du kabelius, kurie teoriškai palaiko 100 Mbit.
Bet žiūrint per tinklą BD.iso jau galimi trūkčiojimai. Su BD3D.iso
geriau net nebandyti. Ir vėl šneku ne iš lempos, nes visus šituos
eksperimentus išbandžiau pats.

> virsuliskes, lazdynai, justiniskes ir kt skruzdelynas - 2.4 jau
> uzsikishe, su laiku tik blogiau, o ir uz poros sienu 5g wifi lieka tik
> trupiniai. powerline taip, pripazystu, sprendimas irgi nefantastika, bet
> esu is esmes pries wifi kaip tinklo stubura.

Jei nori žiūrėti filmus per tinklą ir nori BD.iso ir BD3D.iso,
vienintelis variantas, apart pilnaverčio gigabito kabeliu, yra Wifi. Ir
vėl, kalbu ne iš lempos :)

Tokiu tikslu esu naudojęs pusantrų metų du Netgear R7000 routerius,
kurių antras dirbo wifi client režime. Sukonektinti būdavo ant 5Ghz 900
- 1300 Mbps. Bet net esant tokiam techniniam wifi sujungimui ir visiškai
švariam eteriui ant 5Ghz, vis tiek žiūrint BD3D.iso filmą bent vieną
strigtelėjimą pamatyti būdavo normalu.

O jau apie powerline tai net nėra ką kalbėti. Bandžiau pačius
krūčiausius ir brangiausius Zyxelius, tai žiūrėjimas trūko lygiai 10
min. ir nuvažiavo jie atgal pas Amazon :)