Tema: Re: Q: gal kazkas pasidalintu ala planu ar siaip mintimis apie kokiuslaidusprisivestiprieTVnaujainupirktamekotedze?
Autorius: Bronco
Data: 2016-12-29 19:45:42
On 2016-12-29 18:55, fenix@w wrote:
> statu, kad telekomo iptv dezutej butu set_buffer_size = 128M  ir
> problemu neliktu

Ir prie ko čia telekomo IPTV dėžutė? Rašiau apie veiksmą LAN'e: NAS >
Media grotuvas per NFS UDP ar TCP. Grotuvas Mede8er, UDP NFS Server
Threads 32, Max NFS tranfer size 32768 bytes.

> pasidalink tuo linku, paskaitycuiau

Nepasidalinsiu, nes veiksmas buvo prieš kokius metus. Be to, aš tada
ieškojau ne visai to, ką buvau radęs, tai ir tikslių raktažodžių
paieškai nepasufleruosiu.