Tema: Re: Q: gal kazkas pasidalintu ala planu ar siaip mintimis apie kokiuslaidusprisivestiprieTVnaujainupirktamekotedze?
Autorius: fenix@w
Data: 2016-12-27 19:08:32
2016.12.27 18:43, Bronco rašė:

> O kaip grąžinsi nuo jo WAN į centrinį ryšio mazgą (router ar switch),
> kai nėra kito kabelio?

jei jau trukumas laidu instaliacijos - tai switchas ten, kur irenginiu
daugiausia yra geras sprendimas

> Ir failas. TEO TV veiks, o jau BD3D.iso ar net BD.iso ims striginėt.

sito nezinau. ten butinai reikia Gbit Ethernet ar uztenka 100? mano
kukliomis ziniomis 4 poros = 2 x 100 Mbit, ne?

> Čia jau fail'as kvadratu. Net per wifi geriau jau tada.

virsuliskes, lazdynai, justiniskes ir kt skruzdelynas - 2.4 jau
uzsikishe, su laiku tik blogiau, o ir uz poros sienu 5g wifi lieka tik
trupiniai. powerline taip, pripazystu, sprendimas irgi nefantastika, bet
esu is esmes pries wifi kaip tinklo stubura.