Tema: Re: LG OLED 65 C9
Autorius: svogunelis
Data: 2019-08-20 15:06:59
Nu filmai, tam ir yra, kad pamatyti kažkieno fantaziją ar paremtą tikrais
įvykiais filmą pvz.
Kitaip nebūtų nei teatro, nei sporto, kam tada muštis bokse iš vis? spardyti
kažkokį kamuolį futbole?

yra pramoga ir biznis. žmonėm patinka viskas - filmai, teatrai, sportas, net
tos pačios kvailos politikų naujienos, juk geriau, nei kai prieš 1000 metų
nebūdavo tv ir būdavo tamsa namuose su žvakę, sunku ir pagalvoti, kaip
turėjo būti nuobodu tais laikais :) bet daugiau bendravo teoriškai, bet
pagalvojus, nebūdavo juk kasdien draugeliai iki išnaktų ir tais laikais.

O dabar bendrauti niekas nedraudžia taip pat. ir filmą vistiek žiūrėtum
nakti, pvz mano atveju, kai visi miega ir žiūriu vienas kai esu laisvas.
nežiūriu ten parėjęs po darbo ir niekam neskiriu laiko, net nenorėčiau tokio
gyvenimo. juk vasara ir reikia leisti laiką su šeima/draugais ir kiti
reikalai/tvarkymaisi.

visur yra savi pliusai ir minusai.

"Sniegas"  wrote in message news:qjgc5m$at4$1@trimpas.omnitel.net...

Na, filmuose pagrinde rodomos kitų problemos, o kam man kitų problemos?
Viskas surežisuota ir suvaidinta.