Tema: Re: LG OLED 65 C9
Autorius: svogunelis
Data: 2019-08-08 18:39:59
Ačiū.
Taip, taip ir nupirkau iš Topo centro su dovana.
LG C8 nesirinkau, norėjau C9, kad palaikytu Air Play, tai sąžinė neleido
praleisti tą funkciją nusipirkus C8, nes man ilgai ją bus galima naudotis.
Kam nesvarbu, tai ir gali imti C8. Pagal vertinimus, tai abu panašūs.

Ekrano šviesumas geras, viskas gerai su juo.
Man asmeniškai šviesesnis už plazmą, net nenustačiau OLED šviesos maksimum,
įjungtas automatinis šviesos jutiklis ir labai gerai dirba.

"RaR"  wrote in message news:qih9d2$ehl$1@trimpas.omnitel.net...

Tai sveikinu. Kiek pažiūrėjau vertinimus, tai praktiškai visur pirmoj
vietoj stovi. Kažkur 2,5k€ mokėjai? Ar iš to TopoCentro pirkai -
telefoną už dyką davė? Kiek žiūrėjau, LG OLED 65 C8 pagal visus
parametrus labai panašiai vertinamas, o jis dabar <2k€. Kaip ekrano
šviesumas - kambarys šviesus? Ar lyginant su plazma šviesesnis?