Tema: Re: LG OLED 65 C9
Autorius: Sniegas
Data: 2019-08-12 15:35:58
Aš dar nesutikau filmo, kuris nebūtų įgarsintas anglų arba rusų kalba. O
šiaip prancūzų ir norvegų kalbas dar norėčiau išmokti. Norvegų buvau
pradėjęs, bet susiklostė taip, kad išvykau į JuKą, o ten sunkiai dirbau
ir laiko neturėjau. Ispanų - kadaise per ispanų TV eurolygą žiūrėjau,
kai lietuviški kanalai to gėrio dar nerodė, galima nesunkiai išmokti,
tik visam tam reikia laiko ir atkaklumo (svarbiausia).