Tema: Re: LG OLED 65 C9
Autorius: RaR
Data: 2019-08-12 18:53:50
Tai kad yra tų filmų, neįgarsintų angliškai. Pvz. net gerai žinomi
prancūziški serialai kartais pusmetį ar net metus neįgarsinami
angliškai, kol jų per britų TV neparodo. Be to kai žiūrime kartu su
žmona, ji nori žiūrėti prancūzų kalba, o man reikia subtitrų. Be to ir
šiaip kai tik galima viską žiūrime originalo kalba, tad reikia subtitrų.
Arba vaikams noriu parodyti rusišką klasiką - man žiūrėti lietuviškai
įgarsintą? Bent jau lietuviškas įgarsinimas dažniausiai nepataisomai
sugadina filmą - įgarsintas vienu balsu be intonacijos, dažnai net visas
originalus garsas prislopintas. Sutinku, subtitrų skaitymas gerokai
apsunkina filmo žiūrėjimą, bet teiginys apie tai, kad kiekvieną kalbą
galima išmokti - nesąmonė. Bet kokią papildomą kalbą mokėti yra gerai,
bet tai jau didelė laiko investicija. Pvz. jaunystėje, kai keletą kartų
teko ilgesnį laiką pabūti Vokietijoje, mokiausi kalbą ir jau pavykdavo
susišnekėti su nemokančiais angliškai, bet vėliau tas pasibaigė ir
visiškai nemačiau prasmės toliau mokytis vokiečių. O kad apsieičiau be
subtitrų keletą kartų per metus žiūrėdamas kinų ar japonų filmus, tų
kalbų tikrai nesimokysiu. Kas kitą, jei tektų nemažai laiko gyventi tose
šalyse ar pan.