Tema: Re: Kur mokytis slidinÄ—ti?
Autorius: MaRiUs
Data: 2016-11-21 15:21:28
Pabandykit smarkiai biudžetinį variantą
www.korbielow.net

Esu gyvenes poroje vietų, viena ant pačios trasos (Polonina) ir kita -
šalia (30 m nuo keltuvo)- (pod Polanka).
Kaina ~80-100 zl  zmogui su pusryčiais ir  vakariene
Keltuvai irgi nebrangus lyginant su Slovakija. Mokytis trasų per akis,
yra ir labai fainų ilgų mėlynų, tik ten jau su bugeliuku keltis reikia.
Nuvaziavimas nuo Varsuvos ne magistrale tik kokie 20 km gale...

--
MaRiUs

Kaunas