Tema: Re: Kur mokytis slidinėti?
Autorius: Ozas
Data: 2016-11-08 17:30:34
važiavom dvi šeimos su vaikais mikroautobusu. Kadangi savo nuosavas, tai
transporto kaštai tik kuras.

Buvom apsistoję 3* naujame viešbutyje,  kokių~70 m nuo keltuvų. Mokėjom gal
kokių 60 ar 70 eurų parai už trivietį su pusryčiais, jų pinigais gal ir
daug, bet lygis kaip gerame 4* Vilniuje. Viešbučio restorano virtuvė gera,
tai ir vakarodavome ten. Plius pirtis ir baseinas. Damoms spa ir masažai, už
atskirą mokestį (kažkas 20 eurų už 90 min medaus masažą jei neklytu,
Vilniuje turbūt be 50 negausi). Tikiu, kad mokant 15-30 eurų/parai gausi
neįspūdingai. Per hi season sako būna eilių prie keltuvų. Mes buvo sezono
pabaigoje - kovo pab., tai eilių nebuvo visai. Žodžiu su viskuo, šeimai iš
trijų asmenų, kelione, 7 nakvynėmis, spa, su vakarienėmis viešbučio
restorane bei alkoholiu tilpom į 1500 eurų, leidžiant ten būnant sau viską.
Jei neleisti sau absoliučiai visko, pietauti vakarieniauti šiek tiek
paprastesnėse kavinėse manau būtume tilpę ir į kokius 1200 eurų.  Tos
paprastesnės tai kaip ale kaip mūsų "forto dvaras" ar marceliukės klėtis.
Galima ir pačiam gamintis, jei kambarys su virtuve.

Kalnų ir instruktorių mokesčiai kokius 2kartus mažesni nei IT/AU/FR.
Aptarnavimas prastas tik jei tu rusas ar jie mano, kad tu iš ten. Nors buvo
nemažai auto ir su ru numeriais suvažiavusių :).
Trasos - normalios. T.y. gal prasčiau kažkiek nei IT, bet geriau nei buvau
užsirovęs Slovakijoje, kai vien tik kupstai net ir ryte.

Maistas ir ant kalno skanus, kultūringai, net ir wifi ant kalno yra :). Mugė
kažkokia buvo veikianti. Čiuožykla irgi veikė.

Kas blogiausia, tai a) eilės muitinėje penktadienį vakarop b) duobėti keliai
c) popierinio maps neturėjimas, nes navy kartais veda per tokius kaimus, kad
nu nx :)

Taikausi važiuoti ir antrą kartą vėl ten pat.

Juozas

"Lapinas"  parašė naujienų news:nvhlbo$mug$1@trimpas.omnitel.net...

Blyn, pasiskaičiau apie Ukraina, tai visi teigia, kad ten kainos
nežmoniškos. Maistas prasta, apgyvendinimo kaina kaip Europoj, o sąlygos
kaip prie ruso.
Kur apsistojate ir kaip nukeliaujate iki Bukovelio?