Tema: Re: Kur mokytis slidinÄ—ti?
Autorius: tomac
Data: 2016-10-22 21:56:04
Kai žmogus nori tai jam visur gerai ir Slovakijoj, ir Liepkalni.
Ypatingai gerai, kai šalia yra draugų, tokių kaip pas gidą, kurie žino,
pamoko ir uždega. Pas mane tokių buvo, pats kol buvau jaunesnis
stengiausi tokiu būti.Tai žinoma ne statistinis tyrimas, bet iš tų kur
sakė nu davai pažiūrim kas čia bus, gal patiks, važiuojam. Tik vienas iš
Austrijos parvažiavo neužkabintas. O tokių kur po poros dienų Lietuvoj,
ar po savaites Slovakijoje daugiau nevažinėjo, buvo daugiau. Nors pagal
tai ką rašo Lapinas atrodo kad jis ko gero jau užkabintas.

Slovakijoje tikrai jau tikri kalnai ir ten galima labai smagiai
paslidinėti. Bet kai jie įsivedė EUR ten viskas stipriai pabrango. Jeigu
kalbėti apie Jasna, kai pastate naujus pakelėjus, kas tiesa beveik
išsprendė eilių problemą, bet ir savaitiniai skypass pasiekė 150 EUR ir
daugiau, tas jos pigumas patapo tokiu sąlyginiu. Dabar mums įsivedus EUR
kainos irgi psichologiškai mažesnes. Svarstant savarankiškus
studentiškus super biudžetinius variantus, į Slovakiją ko gero pigiau
400 EUR nelabai savaite išeis, na gal truputi. O už 500 jau galima
badyti dėliotis Austriją.

Pagrindinis kapitalistiniu vakaru pliusas tai trasu paruošimas (nors
Slovakai jau praktiškai beveik pasivijo) ir jų gausa, atrodo koks
skirtumas ar 30 km trasu, ar 300. Esme tame kad tarp 300 lengviau rasti
ta savo trasą, kuria nusileidęs, ar jau besileisdamas pradedi baubti, ar
spiegti (priklausomai nuo balso tembro) iš malonumo, kita diena jau ta
pati trasa gali nebebūti tavo, nes kažko išmokai ir norisi stačiau,
sniegas minkštesnis ar kietesnis, slidžių kantai padilę ir nebe taip
gerai laiko ir t.t.