Tema: Re: Kur mokytis slidinÄ—ti?
Autorius: tomac
Data: 2016-10-21 14:51:27
Pirmiausia fizinis pasiruošimas gerai būtų 100 pritūpimų per 3 min.
Idealu jei tai padaroma be inkštimo gale ir po to lieka kvapo dar 100 su
inkštimu gale.

Pagal pasipiktinimą "lietuviškom" kainom manau tai deja net tau, kaip ir
ne man.
Važiuoji dviem savaitėm į Austriją, imi instruktorių. Po pirmų trijų
dienų jau turėtum pradėti jausti malonumą, pusiau plūgu leidžiantis.
Antros savaites gale gal jau ir pjautas posūkis pavyktų, gal ir iš trasų
kur truputį išsukti pradėtų pavykti.

Kaip dariau aš prieš 20 metų tik tada filmukų ir googlo dar nebuvo.
Skaitai knygutes, žiuri mokomuosius filmukus, googlini. Jei dievas
apdovanojo vaizduote, išsinuomoji batus,slides ir ant bet kokio kad ir
20 m aukščio kalniuko, kur prie daugiabučio bandai ką perskaitei ir
pamatei. Raktiniai žodžiai ir veiksmai kantavimas ir plūgas. Jei su
vaizduote blogai, arba tiesiog nieko neišeina, važiuoji į Druskininkus
ir sukandęs dantis samdai mokytoją. Jei išeina ant kalniuko ir kalniukas
darosi per mažas, važiuoji į Druskininkus, Latviją, Lenkija, Slovakiją,
Austriją. Kai pajunti kad toliau tobulėti pačiam nebe išeina, ieškai
mokytojo.

Dar tiesa praeita žiemą visai neblogas kalniukas pradedantiems buvo
Jonavos slidinėjimo centre. http://www.jsc.lt/