Tema: Re: Kur mokytis slidinėti?
Autorius: dz
Data: 2016-10-22 13:07:02
na mano pradzia tai kaip ir daugelio kurie pries 10 metu ar anksciau
pradejo, ty pasivoliojimas birstone kelis kartus, su belekokiom slidem is
aleksoto turgaus ir spaudzianciais batais, po to slovakijoj puse savaites
adrenalino perteklius, nes kiekvienas statumas siauba keldavo...nu ir link
galo savaites jau kazkiek smagiau ciuozesi

siais laikais jau reiktu labiau civilizuotai pradet, nes kaip pats ismoksti
ciuost neteisingai (ir tai labai matosi is sono) tai skaityt tai visam
gyvenimui ir liks:)

as siulau kelis kart druskininkai, kad bent paimt pacia pradzia ( kaip bata
uzsidet ir tt:)), kad negaist laiko prie alpes, po to ten su instuktorium,
bent kelias dienas.... ir nepasidaryt isvadu patinka/nepatinka su
druskininkai, nes ten bent jau man tam sandeli ciuozinet tai siaubas, uz
dyka neiciau antra kart

"Lapinas"  wrote in message news:nuedms$hq8$1@trimpas.omnitel.net...

Pls pls pls, pasidalink kaip pradžia tavo buvo.