Tema: Re: Kur mokytis slidinėti?
Autorius: marukas
Data: 2016-10-21 15:11:09
Turiu mokomuosius filmukus lietuvių kalba, galiu kaip nors permest jei
domina. Rašyk meilu - vietoje didžiųjų raidžių skaičiai.

"Lapinas"  wrote in message news:nud0e9$3e0$1@trimpas.omnitel.net...

Dėkui už išsamų pasidalinimą patirtimi.

Man kažkaip norisi bent kažkiek pramokti nevažiuojant toli. O jei nepatiks
ir suprasiu, kad tai - ne man. Todėl ir yra mintis pabandyti Lietuvoje arba
kažkur arti ir jei "užkabins" tada leisti į keliones po Europą. Kol kas,
kiek skaitau, tai Latvija gan patraukliai atrodo.