Tema: Re: Kur mokytis slidinėti?
Autorius: gidas
Data: 2016-10-22 00:33:21
tai tikrai, kad mes skirtingi. mane uzkabino dar nepradejus paciam mokytis, tik draugu ispudziai. o po to ta pati daugelio nevertinama slovakija. as is tikruju nesuprantu, kam moketi smarkiai daugiau uz pasimokyma kapitalistiniuose vakaruose. aisku, jei reikia pasigirti, tai taip.

"tomac"  wrote in message news:nud21d$4et$1@trimpas.omnitel.net...

Žinoma visi mes skirtingi, bet jeigu nėra užsispyrimo, o žiūrima ar
užkabins, tai tik kapitalistiniai vakarai su gerai paruoštomis trasom ir
normaliais kalnais, Austrija, Italija. Visur kitur vargu ar užkabins.
Netgi ten pirmos dienos, kol atsiranda minimalus skridimo jausmas,
juodas darbas. O čia aplinkui tas juodas darbas prasitęsia į savaites.