Tema: Re: kruties vezys
Autorius: ALORA
Data: 2009-09-06 20:52:07
tai apie tai ir kalbu, kad krūtyje jis gali išplisti pakankamai plačiai,
nepasiekdamas svarbių organų.

Iš esmės, tai ir tų vėžių įvairių gali būti - invazinis (įsiėdęs į
aplinkines ląsteles), neinvazinis (pakitimai tik pačioje ląstelėje), kokio
laipsnio yra diferenciacija (kiek vėžinės ląstelės skiriasi nuo ląstelių, iš
kurių išsivystė) ir tt ir pan.