Tema: pastabėlė deksopatams
Autorius: ALORA
Data: 2009-09-03 17:57:29
man nereikia kažkieno terminų, nes aš ne tu ir sugebu susidaryti savo
nuomonę, kurią ir pamėginau išdėstyti. Aš nesu jokios medicinos atstovė, nes
nesu medikė ir todėl neturiu tam reikiamos kompetencijos.

Bet jeigu nori diagnozės - eik pagaliau paėsti mėsos kaip baltas žmogus,
pasaulis ims atrodyti gražesnis ir praeis nora sloti. Kiaulė tam tinka