Tema: Re: kruties vezys
Autorius: Ruta
Data: 2009-09-06 16:18:14
Čia vienas iš variantų.

Kartais, jei auglys per didelis (arba per arti kokių nors svarbių
kraujagyslių ar pan.) pirma chemoterapija ir/arba švitinimu bando jį
"sutraukti", o tik tada operuoja.

Nors krūties atveju tai man keistokai toks metodas atrodo. Nors ką ten
žinai, vėžys labai klastinga liga, visokių individualių niunsų būna.