Tema: Re: kruties vezys
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-09-03 16:22:19
Na, pradedam nuo sakinio analizes, klausimas buvo gal yra kokiu nors alternatyviu, (kablelis) netradicines medicinos gydymo budu - taigi jei bandyt mastyt taip, kaip parashet chia, tai gautusi sviestas sviestuotas, taigi imho vadovaujantis logika ir dedes okhamo skustuvu lieka vienintele galima sakinio prasme, ar egzistuoja kitokiu nei chemoterapija, pavyzdzhiu alternatyviosios medicinos budu - taigi atsakymas 1 - ne nera,jei nori kad zhmogus gyventu.
O alternatyvioji medicina nera palaikoma "neklystanchiuju" ne todel, kad ji veikia ypach gerai, ir jie tiesiog nenori likti be darbo, o todel, kad tai yra didele &^%$& kruva (atsiprashau uzh leksikona). Ash kalbu ne apie vaistazholes - nes kiek man zhinoma vaistazholiu shiuolaikine medicina aniptol "nebrokyja". Daugelis vaistu yra tu pachiu vaistazholiu ekstraktu mishiniai - tiesa jas reikia vartoti savu laiku - vezhys nera tas laikas ir deja nuo vezhio ishgyti vartojant rutu antpila negalima.
Netradicine medicina yra visas @#$@$das pradedant akupunktura baigiant faith healeriais ir homeopatija - tai tera pinigu melzhimo budas pasipelnyt ish kenchianchiuju ir praradusiuju vilti. Daug bedos (ishskyrus pinigu praradima ir sukchiaus pasherima) nepridarysi, jei eisi gydytis pershalimo pas toki sharlatana (juk kaip zhinia sloga negydoma tesiasi 7 dienas, o gydoma praeina per 1 savaite!) - bet kai shitie maitedos minta zhmoniu, serganchiu vezhiu nelaimem - ir vietoj to, kad siustu pas tikrus medikus, kurie gali padet - apsiima "gydyt" patys - tai nera yra zhmogzhudyste ir ne zhmogzhudyste per aplaiduma - jie neaplaidus - tai zhmogzhudyste su tikslu pasipelnyti.