Tema: Re: kruties vezys
Autorius: Ruta
Data: 2009-09-03 16:50:01
Toxis@ze_yvil_place schrieb:
> Na, pradedam nuo sakinio analizes, klausimas buvo gal yra kokiu nors alternatyviu, (kablelis) netradicines medicinos gydymo budu - taigi jei bandyt mastyt taip, kaip parashet chia, tai gautusi sviestas sviestuotas,

Sutinku, bet tai labai dažnas reiškinys, "normalūs" žmonės - ypač
susijaudinę ar tūrintys rūpesčių  - ypatingai retai sveria kiekvieną
savo žodį.

  taigi imho vadovaujantis logika ir dedes okhamo skustuvu lieka
vienintele galima sakinio prasme,
  ar egzistuoja kitokiu nei chemoterapija, pavyzdzhiu alternatyviosios
medicinos budu

Na, vadovaujantis logika... Bet - žr. aukščiau. ir kadangi, kaip matau
iš kitų, taip supratau ne aš viena, tai, vadovaujantis gyvenimu, mano
interpretacija galima lygiai taip pat. :))

  - taigi atsakymas 1 - ne nera,jei nori kad zhmogus gyventu.

Nu čia tavo nuomonė. Yra ir kitokių nuomonių. Aš asmeniškai - kas liečia
vėžį - neturiu jokios išankstinės nuomonės :) Nes tiesiog lyg šiol
nebuvo noro (ir, ačiū Dievui, reikalo) giliau domėtis.

> O alternatyvioji medicina nera palaikoma "neklystanchiuju" ne todel, kad ji veikia ypach gerai, ir jie tiesiog nenori likti be darbo, o todel, kad tai yra didele &^%$& kruva (atsiprashau uzh leksikona).

Nu va, matai, ir tu toliau - juoda-balta, kas ne su mimis, tas prieš mus
:))) Tokiai kategoriška nuomonė retai atveda į gerą. Ir, kaip jau
minėjau, medicinos sluoksniuose jau seniai "baltieji" nebėra tap
kategoriškai ir be išlygų nusiteikę prieš "juoduosius", kaip tu čia pasakei.

O pradinis neigiamas nusiteikmas tikrai pagrindinai buvo ne dėl to, kad
bijojo likti bedarbiais, o dėl to, kad kažkas išdrįso užduoti jiems
klausimus ir pasakyti, kad yra ir kitokių galimybių. Čia bent 90%
suveikė psichologiniai klausimai :)

  Ash kalbu ne apie vaistazholes - nes kiek man zhinoma vaistazholiu
shiuolaikine medicina aniptol "nebrokyja".

Na matai - pirmoji išlyga? O žinai, kad judėjimo pradžioje tos
vaistažolės buvo lygiai tokios pačios "bobučių pasakos"?

  Daugelis vaistu yra tu pachiu vaistazholiu ekstraktu mishiniai - tiesa
jas reikia vartoti savu laiku
  - vezhys nera tas laikas ir deja nuo vezhio ishgyti vartojant rutu
antpila negalima.

Na, rūtų antpilu negalima, rūtos kitkam skirtos :) O daugiau...Užduosiu
kitą klausimą - o chemoterapija - visada galima? Pasigilinęs pamatysi,
kad irgi, pasirodo, yra labai daug "papildomų sąlygų".

Skaičių nežinau (ir netikiu, kad juos galima būtų kur nors rasti), bet
tikrai būtų įdomu sužinoti, koks procentas besigydančių kokiais metodais
išgyja (ar bent apgyja).

> Netradicine medicina yra visas @#$@$das pradedant akupunktura baigiant faith healeriais ir homeopatija
  - tai tera pinigu melzhimo budas pasipelnyt ish kenchianchiuju ir
praradusiuju vilti.

Hmm, o vitaminų kaip priemonės nuo visų negalavimų propagavimas - ne? O
brangių aparatinių tyrimų siūlymas, puikiai žinant, kad rezultate joks
kitoks gydymas, nei jau praktikuojamas, negalimas  - ne?

Tuo noriu pasakyti, kad žinoma, alternatyviosios medicinos vandenys yra
gana drumsti, ir plaukioja ten visokių žuvelių. Bet tradicinė medicina
šia prasme niekuo nenusileidžia (atsiminkim ne per seniausiai diskutuotą
temą apie kyšius...).